خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی

قیمت : 56,000 تومان 42,000 تومان

یکی از مواردی که علاقه مندان به خیاطی بسیار به دنبال آن هستند آموزش خیاطی بدون الگو می باشد. مدل آموزشی بدون الگو شاید  به خاطر اینکه دارای پیچیدگی ای خاص نیست و معمولا فرد اگر حتی چیز زیادی هم از خیاطی بلد نباشد براحتی می تواند با استفاده از این مدل آموزشی خیلی زود به سطح بالایی از مهارت دست یابد دارای طرفداران بسیار زیادی شده است.ما در فروشگاه پرشین خیاطی محصول آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی را برای شما قرار داده ایم و می توانید به یکی از روش های زیر همین الان اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل دریافت کرده و سپس هزینه کالا را بپردازید :

 

آموزش خیاطی بدون الگو

 

مجموعه خیاطی بدون الگو خانم سیما عمرانی در قالب ۲۴ حلقه دی وی دی به صورت کامل با قیمت ۴۲ هزار تومان

 

مجموعه سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی  در قالب ۱۲ دی وی دی سری اول با قیمت ۲۴ هزار تومان

مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید در قالب ۱۲ دی وی دی سری دوم با  قیمت ۲۴ هزار تومان

 

خرید چهار جلد کتاب ایشان با قیمت ۹۰ هزار تومان

 

آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی

 

در مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده در واقع کلیه کارهای ایشان که در سالهای گذشته تا به الان در برنامه های مختلف تلویزیونی پخش میشده است را می توانید بیابید.این مجموعه ارزشمند دارای ۲۰۰ ساعت آموزش تصویری است و تقریبا تمامی سر فصل های مهم خیاطی را تحت پوشش خود قرار داده است.شما عزیزان در کنار این مجموعه ارزشمند می توانید همزمان از مجموعه کتاب خیاطی سیما عمرانی نیز استفاده نمایید و سطح مهارت خود را به طرز قابل قبولی بالا برده و خواهید دید که دیگر با در اختیار چنین کتاب هایی نیازی به رفتن بر سر کلاس های هیچ اموزشگاهی را نخواهید داشت.

خانم سیما عمرانی جز یکی زا اساتید مطرح و مجرب سطح کشور محسوب می شوند و کلیه کارهای ارائه شده توسط ایشان دارای سبک و سیاق بسیار ساده و روانی بوده و براحتی می توانید با تماشای آثار ایشان به سطح بالایی از مهارت دست یابید.

 

علاقه مندان به خیاطی بدون الگو که به خاطر سادگی و روان بودنش دنبال چنین مجموعه هایی هستند نیز می توانند از این آموزش نهایت استفاده را برده و بدون اینکه نیاز به علم خاصی در زمینه خیاطی داشته باشند به سطح بالایی از مهارت دست خواهند یافت.این مجموعه در واقع به نوعی با نام آموزش خیاطی مبتدی شناخته می شود و البته این بدان معنا نیست که آثار فوق برای افراد حرفه ای بدون کاربرد بوده و به درد انها نمی خورد.

شما عزیازن علاوه بر روش هایی که در بالا جهت تهیه این مجموعه ارزشمند توضیح دادیم می توانید جهت خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 

خیاطی بدون الگو خانم عمرانی

 

در زیر بخش هایی از کتاب آموزشی ایشان را برایتان قرار داده ایم تا با نحوه اموزش و نوشتار آن بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید :

اندازه‌گیری بالاتنه و آستین در خیاطی سیما عمرانی
برای اندازه‌گیر بالاتنه یک بند روی گودی کمر (دو سانتیمتر بالاتر از ناف می‌بندیم) از گوشه گردن روی شانه تا کمر را اندازه می‌زنیم.
۱- قد بالاتنه: از گوشه گردن روی شانه تا خط کمر طوری که از روی سینه رد شود.
۲- دور سینه: سانتیمتر را دور سینه حلقه می‌کنیم طوری که دقیق روی یک خط قرار بگیرد و از روی سینه بالاتر نباشد. سانتیمتر از پشت سینه حلقه می‌شود و دقیق از روی برجستگی سینه رد می‌شود طوری که نه خیلی آزاد باشد که سانتیمتر پائین بیفتد و نه خیلی محکم باشد که تنگی آن را احساس کنیم.
۳- سرشانه: سانتیمتر را روی شانه گذاشته طوری که از انتهای گردن شروع شود و تا افتادگی شانه ادامه داشته باشد به این صورت که کاملاً روی شانه باشد و روی بازو افتادگی نداشته باشد.
۴- کارور جلو: با انگشت خطی فرضی از انتهای شانه صاف به پائین می‌کشیم ۱ تا ۲ سانتیمتر مانده به چین‌خوردگی زیر بغل از دست راست تا دست چپ کارور جلو می‌باشد.
۵- کارور پشت: کارور پشت هم به همان صورت کارور جلو از انتهای شانه یک خط صاف فرضی به پائین کشیده ۱ تا ۲ سانتیمتر مانده به چین‌خوردگی دست در قسمت پشت از سمت راست تا چین‌خوردگی دست در سمت چپ کارور پشت می‌باشد.
۶- بلندی سینه: از روی شانه سانتیمتر را گذاشته از روی برجسته‌ترین قسمت سینه گذشته یک تا دو سانتیمتر پائین‌تر اندازه می‌زنیم. این اندازه‌گیری برای امتحان بلندی ساسون زیر سینه می‌باشد.
۷- دور کمر: سانتیمتر را روی بندی که بستیم حلقه می‌کنیم در حدی که فقط یک چرخش داشته باشد.
۸- دور باسن: سانتیمتر را از کمر به پائین روی برجسته‌ترین قسمت بدن که در افراد مختلف متفاوت می‌باشد قرار می‌دهیم طوری که فقط دو انگشت ما برای نگه داشتن سانتیمتر در پشت آن قرار بگیرد.
۹- دور بازو: سانتیمتر را از زیر بغل رد کرده دور بازو حلقه می‌کنیم طوری که در امتداد زیر بغل دو سانتیمتر، سانتیمتر را بالا کشیده بعد اندازه‌گیری می‌کنیم این کار یک آزادی کوچکی به دور بازو می‌دهد.
۱۰- قد آستین بلند: از انتهای شانه تا مچ دست، طوری که دست از آرنج کمی خم شده و روی شکم قرار بگیرد.
۱۱- دور مچ: دو پنجه دست را برای آستین شمشیری اندازه می‌گیریم.
قد آستین کوتاه از انتهای شانه (از ۱۵ تا ۲۸) قابل تغییر است قد آستین سه ربع از سر شانه تا زیر آرنج تا حدوداً ۱۵ سانتیمتر به مچ مانده متفاوت می‌باشد.
توجه اینکه برای هر کدام از آستین‌های موردنظر باید دور مچ آن آستین را در همان نقطه اندازه‌گیری کرد. مثلاً برای آستین کوتاه اگر قد آستین را ۲۲ خواستیم در همان نقطه ۲۲ دور مچ را کمی آزاد اندازه‌گیری می‌کنیم.
۱۲- برای اندازه‌گیری شیب آستین که در کادر آستین از زاویه سمت چپ پایین می‌آییم: یک بند دور بازو می‌بندیم به صورتی که کاملاً به زیر بغل بچسبد و درست در امتداد خط سینه قرار بگیرد و کامل روی بازو خط افقی ایجاد کند و در روی بازو به طرف بالا و پایین نباشد و کاملاً صاف باشد. از انتهای شانه تا این خط را اندازه می‌زنیم. مقدار اندازه زده برای لباس مجلسی و معمولی + ۳ سانتیمتر و برای لباس آزاد و مانتو مقدار اندازه زده را + ۴ سانتیمتر می‌کنیم. (شکل در بخش آستین)

کتاب خیاطی سیما عمرانی ,فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده ,خیاطی خانم عمرانی ,خیاطی بدون الگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *