آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی

قیمت : 56,000 تومان 42,000 تومان

هنر خیاطی یکی از پر طرفدارترین  رشته هایی است که بیشتر بانوان ایرانی به یادگیری آن بسیار علاقه دارند.آموزش خیاطی در نگاه اول شاید کمی سخت و دشوار به نظر آید اما اگر از یک مجموعه اموزشی خوب و یک استاد حرفه ای برای این منظور استفاده نمایید قطعا می توانید خیلی زودتر از انچه فکرش را می کنید به نتیجه دلخواه دست یابید.مجموعه آموزش خیاطی آسان خانم عمرانی یکی از بهرتین و کاربردی تری دوره هایی است که تاکنون به بازار آمده و می توان از آن بهرتین استفاده را نمود.

آموزش خیاطی آسان

 

علاقه مندان به این رشته هنری که به دنبال آموزش خیاطی مبتدی می باشند و دوست دارند با کمترین مشکل به بالاترین سطح آموزشی و مهارت دست یابند توصیه می کنمی حتما اقدام به تهیه این مجموعه ارزشمند نمایند.در زیر روش های خرید را به صوتر کامل برایتان توضیح داده ایم :

  • برای تهیه چهار جلد کتاب خیاطی به صورت کامل  با قیمت ۹۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

 

به جرات می توان ادعا کرد که خیاطی سیما عمرانی در میان سایر آموزش های موجود در بازار یکی از کامل ترین و در عین حال به روز ترین آنها بوده و شما عزیزان اگر در هر سطحی که باشید می توانید به خوبی با این دوره ارتباط برقرار نمایید.مجموعه آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی می تواند شروع خوبی برای شما عزیزانی باشد که اطلاعات چندانی در مورد دوخت و دوز ندارید و می خواهید با هزینه ای اندک به نتیجه قابل قبول دست یابید.

شما علاوه بر روش هایی که در بالا توضیح دادیم می توانید جهت تهیه مجموعه آموزش خیاطی فوق با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.همچنین جهت خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی و سفارش به صورت انلاین بروی دکمه هایی که در بالا قرار داده ایم می توانید کلیک کنید و در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت نمایید.

آموزش خیاطی مبتدی

در زیر بخش هایی از کتاب خیاطی ایشان را برایتان قرار داده ایم تا با نحوه نگارش و اموزش دادن ایشان بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه همین مطلب همراه باشید :

تشخیص سایز
از انتهای شانه سمت راست تا انتهای شانه سمت چپ قسمت پشت شخص را با متر اندازه می‌زنیم و عدد به دست آمده، سایز بالاتنه شخص استو
همچنین برای به دست آوردن سایز شلوار، اندازه دور کمر را نصف می‌کنیم تا سایز شلوار به دست آید. (البته این طریقه اندازه‌گیری و به دست آوردن سایز برای افرادی می‌باشد که قسمت‌های مختلف بدن با هم هماهنگی داشته باشند).
بالاتنه قسمت جلو
خطی به طول قد بالاتنه که از گوشه گردن روی شانه تا کمر گرفته‌ایم کشیده و از بالای خط یک خط افقی حدود ۲۰ سانتیمتر می‌کشیم. روی خط افقی ۶ تا ۷ سانتیمتر داخل شده علامت می‌گذاریم (که گوشه گردن می‌شود) از خط افقی باقیمانده ۳ تا ۴ سانتیمتر پائین می‌آییم یک خط موازی خط افقی کشیده و از گوشه گردن اندازه شانه را روی این خط موازی فرود می‌آئیم از زاویه بالا ۷ تا ۸ سانتیمتر پائین آمده یک مربع درست می‌شود که هلال یقه را درست می‌کنیم. از گودی گردن بعد از ۸ سانتیمتر تا خط کمر را اندازه زده هر چقدر بود تقسیم بر ۲ کرده خط سینه به دست می‌آید. از سینه تا گودی گردن را اندازه زده تقسیم بر ۲ کرده خط کارور به دست می‌آید. روی خط کارور کارور جلو را اندازه زده با خط‌کش به گوشه شانه وصل می‌کنیم. روی خط سینه سینه + ۲ یا ۳ سانتیمتر بستگی به برجستگی جلو بالاتنه دارد.

آموزش خیاطی

 

اگر کمتر بود + ۲ و اگر بیشتر بود + ۳ سانتیمتر داخل شده ۲ سانتیمتر بالا رفته هلال حلقه را درست می‌کنیم. نکته اینکه مقدار + ۲ یا ۳ برای اینکه جلو از پشت بزرگتر شود به دلیل اینکه جلو بالاتنه به خاطر سینه و شکم بزرگ‌تر از پشت بالاتنه است و ما می‌خواهیم با این کار کمی درزهای پهلو به عقب کشیده شود و لباس خوش‌فرم‌تر بایستد. روی خط کمر کمر + ۲ یا ۳ سانتیمتر برای ساسون را علامت گذاشته به سینه وصل می‌کنیم از خط کمر ۱۲ تا ۱۴ سانتیمتر پائین آمده خط باسن را رسم می‌کنیم.

روی این خط باسن + ۲ یا ۳ را علامت زده به کمر وصل می‌کنیم. برای پنس کمر ۹ تا ۱۰ سانتیمتر از وسط جلو داخل شده یک خط مستقیم به باسن کشیده و از کمر ۱۲ سانتیمتر بالا رفته خطی می‌کشیم و مقدار ساسون را نصف کرده به دو طرف خط روی کمر، علامت زده و به صورت ساسون بالای ۱۲ سانتیمتر و به باسن وصل می‌کنیم.
می‌توانیم بلندی سینه را که طریقه اندازه‌گیری آن گفته شده از شانه اندازه زده و تا هر نقطه‌ای که روی خط ۹ تا ۱۰ سانتیمتری که از وسط جلو داخل شده بودیم فرود آمده و سر ساسون کمر را به جای اینکه ۱۲ سانتی‌متر بالا بردیم به این نقطه وصل کنیم.

 

 

کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی , سایت آموزش خیاطی خانم عمرانی ,سیما عمرانی ,آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی , آموزش خیاطی آسان , خیاطی ,خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی , سی دی آموزش خیاطی ,آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید ,

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *